środa, 8 grudnia 2010

Prywatnie

           Może coś z mojego życia, bloggerzy muszą znać autora nie tylko od strony jego tekstów tematycznych, będzie oficjalnie ;)). Mam na imię Piotr, wiek 26, więc coraz bliżej drugiej połowy średniej życia, żona i dziecko (córka), praca - logistyk w dużej firmie produkującą stal - Stalprodukt w Bochni (profile, oraz blachy), ogólnie rzecz biorąc praca polega na wywożeniu tego co zrobią do klientów TIR-ami, szukaniu przewoźników, organizacji kursów, upoważnianiu kierowców,  itp. Zainteresowania: jak widać na blogu. Nie chcę pisać że moje życie to monotonia, czyli praca, dom, rodzina, ale tak jest, powrót do domu około 16, obiad, chwila obserwacji i przemyśleń na temat wszechświata, kąpiel i do spania, oprócz tego "wszechświata" to zupełna monotonia, ale no własnie "oprócz".





         Człowiek który nie ma czegoś czym się tak naprawdę interesuje i nie szuka sensu istnienia nie jest do końca szczęśliwy. Pieniądze dają szczęście ale złudne i plastikowe, zaspokoją nas na początku, potem i tak okaże się że stajemy się przez nie puści i musimy się wzmocnić duchowo, dlatego warto w coś wierzyć, warto kochać, poznawać świat i wszechświat, lub interesować się czymś, wzbogacając tym samym wiedzę, a co za tym idzie wzbogacając siebie samego.

Nie uważam się za kogoś ważnego czy też szczególnie interesującego, może to brak wiary w siebie, uważam jednak że jestem twardo stąpający po ziemi, widzę świat takim jaki jest naprawdę, co jednak nie przeszkadza mi w budowaniu wizji wszechświata w mojej głowie, gdyż staram się te dwie rzeczy maksymalnie od siebie rozdzielić i nie łączyć tego czym żyje na co dzień ze słabo jeszcze nam znanym wszechświatem.
Wszystkie wątki poruszane w tym blogu (te które były i te które będą) są i będą związane właśnie z tym moim "drugim życiem" w którym nie ma zgiełku i monotonii życiowej, a jest niewyobrażalnie wielki i tajemniczy kosmos którego zagadki postaram się (mam nadzieję z Wami) rozwikływać w takim stopniu na ile pozwala nam dotychczas rozwinięty ludzki intelekt.
            Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i zapraszam do współpracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz